BAS200⁺ klantenservice is op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur via het telefoonnummer 020-218 4490 beschikbaar . Voor calamiteiten of storingen buiten werktijden of in het weekend, kun je ons callcenter 24/7 via hetzelfde telefoonnummer bereiken.
Klachten
Hoewel we er alles aan doen om je de best mogelijke service te bieden, kan het voorkomen dat iets niet naar wens verloopt. Als je ontevreden bent over een van onze diensten of producten, willen we dat graag van je weten. We waarderen je eerlijkheid en nemen elke klacht zeer serieus. Door het onderstaande formulier in te vullen, kun je je klacht eenvoudig indienen. We zullen deze met zorg behandelen en streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren.
Deel je ervaring
Jouw ervaring met onze diensten is voor ons van groot belang. Of je nu een moment van uitstekende service hebt meegemaakt of suggesties hebt voor hoe we ons kunnen verbeteren, we willen graag van je horen. Vul het onderstaande formulier in om je complimenten of feedback met ons te delen. Jouw input helpt ons om te groeien en ervoor te zorgen dat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Informatie Opvragen
U kunt telefonisch alleen informatie opvragen voor lopende aanvragen. Voor nieuwe aanvragen verzoeken wij u vriendelijk om eerst het onderstaande contactformulier in te vullen. Telefonische aanvragen kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Vul het formulier in en wij nemen contact met u op